15 Temmuz 2009 Çarşamba

Marley Ve Ben Yabanci Film izle 2008


Owen Wilson ve Jennifer Aniston çok sevdiğim iki oyuncudur.özellikle romantik komedilerde çok başarılıdırlar...böylesi iki oyuncunun oynadığı ve filmin ortasında da bir köpek olunca filmden zevk alacağıma emindim :) film çok komik başlıyor...adını Bob Marley'den alan dünyanın en kötü köpeği Marley'i çok sevmiştim :) sonrasında aile kalabalıklaşmaya başlayınca kendimi bir anda bir gerilim filminin içinde buluverdi :) hayatının kadını,evlenmek,çocuklar ve Marley gibi bir köpek..hayallerimde varolmayan birşey olduğunu söyleyemicem ancak filmde izlediklerim açıkcası gözümü korkuttu ve sanırım bu denklemi bir kez daha gözden geçirmem gerekiyor :)) filmin ortalarındaki bu gerilimden sonra ki hayatım boyunca daima hayvanlarım oldu ve o malum hesaplamayı yapmak hep cansıkıcı gelmiştir (bir köpeğin,bir kedinin ömrü kaç yıldır...neyse ki kaplumbağalarınki çok daha uzun) filmde de bu hesabı yapmaya başladığım andan itibaren yavaş yavaş sonunu görebilmeye başlamıştım...filmin sonu geldiğinde yüzümde hafif bir gülümseme ile birlikte kendimi salya sümük ağlarken buldum...çok güzel bir filmdi,çok çok güzeldi...


Filmin Kalitesi : 7.2
Türü : Komedi
Yönetmeni : David Frankel
Senaryosu : Scott Frank - Don Roos
Görüntü Yönetmeni : Florian Ballhaus
Müzik : Theodore Shapiro
Yapımı : 2008 - ABD














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder